wtorek, 10 grudnia 2013

Jednak pisać...:)

Pewnie, że pisać...:)
Już wybrałam temat...na bazie własnych i innych kobiet doświadczeń zarejestruje przemyślenia na temat...FACETÓW :)
Właśnie...Facetów
Będą to moje jak i koleżanek, przyjaciółek, kuzynek i sióstr (generalnie kobiet) opinie i relacje na Wasz temat PANOWIE.
Jaką to Wy ciężką materią jesteście i jak Nam ciężko się z Wami żyje...ale bez Was też wcale nie łatwo...nie myślcie sobie, że to będzie tylko źle o Was...:)
Ale w gruncie rzeczy, głównie źle :)   No chyba, że w trakcie pisania bloga coś mnie strzeli i zacznę widzieć tylko pozytywne strony Waszej jakże skomplikowanej , ciemnej natury  ; Albo jakaś moja Współredagująca nagle spotka na swojej drodze jakiegoś Anioła i każe też coś dobrego napisać ( ale to akurat mało prawdopodobne).
Dobrze tak więc temat mamy, teraz czekać na moją kolejną wenę i ciekawe przemyślenia...a już siedzą i czekają na swoją kolejkę :)
To co pomożecie DZIEWCZYNY ??  :)