sobota, 17 marca 2018

Pamiętacie mnie jeszcze?

    Tu się trochę zmieniło, bo mojego g.maila przejęła córcia i się zmieniło mi imię na Julia :)
Ale to cały czas ja ...nie wiem czy ta sama, ale JA ;)
Tak przypadkiem mi się tu weszło i tak pomyślałam, że może parę słów zostawię dla potomstwa hehe.  Sprawdzałam też statystyki, no i ku mojemu zdziwieniu raz po raz tu jeszcze ktoś zagląda - w oczekiwaniu na nowego posta, czy przez pomyłkę? Ale ktoś jest i mnie to cieszy, stąd i moja motywacja do napisania czegoś mądrego.
   Nie mam zbyt wiele czasu, bo obowiązki matki wzywają co chwilę, ale udało mi się cokolwiek napisać i mam nadzieję, że i to docenicie.
   Jakby co to moje zdanie na temat...znany dla stałych czytelników - czyli FACETÓW, się nie zmieniło...wręcz utwierdziło - a mianowicie to bardzo "ciężka materia". Może nawet będę miała inne, ciekawsze wnioski, także może w następnym poście( a taki mam nadzieję niebawem będzie) zamieszczę kilka ciekawych spostrzeżeń.
Pozdrawiam Was Kochani !!!