środa, 2 marca 2016

Mama wszystko Ci opowie

No i jest słodki Synuś, który nie dość że nie pozwolił mi polecieć na upragniony maraton w Paryżu ,  ( bo kiedy robiłam badania u lekarza sportowego pod kontem tegoż właśnie wyjazdu, to okazało się że jestem w ciąży) , to jeszcze on - KOLEJNY MĘŻCZYZNA w moim życiu zabiera mi mój cały czas :). Oczywiście poddaję się temu bezgranicznie i oddaję się w pełni dobrowolnie. Jest przesłodki i bardzo go kochamy. Niestety urodził się z poważnymi wadami wrodzonymi i borykamy się cały czas z  badaniami, lekarzami i szpitalami co jest dla nas bardzo trudne :(.  Chwilami jest naprawdę ciężko, ale wiem, że damy radę i na pewno nas to wzmocni także nie będę już tu smucić.
Teraz ważna moja w tym rola, aby wychować tego małego mężczyznę na prawdziwego, normalnego faceta, który będzie w przyszłości cudownym człowiekiem, a nie jak te Ciołki opisywane w moich wcześniejszych postach ;). Już ja tego dopilnuję by był dobrze wychowany i umiał dbać o swoją kobiet tak jak należy hehe. To jedyny mężczyzna na świecie, na którego mam wpływ i którego da się wyprowadzić na ludzi. Także rośnij zdrów Synu a mama wszystko Ci potem opowie...